VR1 heeft een nieuwe trainer voor volgend seizoen ‘24-‘25

Nadat de huidige trainster Nikki van Wijk een paar maanden geleden helaas aankondigde te gaan stoppen als trainster van ons VR1 team, zijn wij zeer verheugd te kunnen melden dat we er snel in geslaagd zijn een nieuwe

trainer voor het team te vinden. Met ingang van 1 juli zal Adrie Halberstadt deze positie gaan invullen.

We willen Nikki heel erg bedanken voor haar inzet en drive die geleid hebben tot een mooie ontwikkeling van ons VR1 team, waarin voetballend grote stappen gemaakt zijn. Wij wensen Nikki voor de toekomst veel succes.

Adrie zal de lijn voortzetten die Nikki de afgelopen jaren ingezet heeft.
Met Adrie krijgen we een ambitieuze, enthousiaste trainer die hoge prioriteit geeft aan de ontwikkeling en begeleiding van het team en aan saamhorigheid binnen de club. Het doel is om te komen tot een herkenbare speelwijze. Hierbij willen we investeren in de aansluiting van de jeugd, waarbij plezier en prestatie hand in hand moeten gaan.

Adrie stel zich hieronder nog even verder voor:

Ik ben Adrie Halberstadt, 41 jaar, vader van 2 lieve meiden Emily & Chloë. Ik ben woonachtig in Maren-Kessel maar vanaf de zomer zal dit in Waalwijk zijn. Ik ben de afgelopen tijd erg enthousiast geraakt over het team, daarom heb ik ook veel zin om dit goede team te gaan trainen.

Toevallig begon het voor mij meer dan 10 jaar als assistent bij Haarsteeg VR1 (we werden dit jaar kampioen), later heb ik als trainer vele mooie en goede jaren gehad bij Emplina.

Ik hoop op een mooie tijd met dit leuke team en ze naar een nog hoger niveau te tillen. Tot langs de lijn.

Geen nieuwsberichten gevonden

derby overzicht