Blessures - Verzorging en Fysiotherapie

Sportspreekuur

Een blessure en nu…
VV Haarsteeg vindt het belangrijk dat leden een goed advies en eventueel behandeling krijgen bij een blessure. Hiervoor heeft de vereniging een professionele fysiotherapeut binnen haar gelederen. Het is goed om bij een blessure advies in te winnen en een eventueel behandelplan op te stellen.

Afspraak maken
Als je een blessure hebt, kun je contact opnemen met Stefan van Heist (Fysiotherapeut). Er kan dan een diagnose gesteld worden van de blessure. Aan de hand van deze diagnose kan er een passend advies of behandelplan worden opgesteld.

Behandeling
Eventuele behandeling van de blessure is dus ook onderdeel van het behandelplan. De behandeling kan mogelijk direct gestart worden na het advies of behandelplan wat is opgesteld.

Een afspraak maak je door te bellen met:

Tel:073 5117151  of  0618064218
Ambrosiushof 22, 5254HD  Haarsteeg