Veelgestelde vragen

VV Haarsteeg kent een grote jeugdafdeling met ruim 400 spelende jeugdleden verdeeld over 35 a 40 teams en de mini’s. Wij beseffen dat het niet alleen om de kinderen gaat, maar dat ook de ouders nauw betrokken raken bij de vereniging.

Met dit informatieboekje willen wij jou informeren over de zaken die samenhangen met het
spelen binnen onze vereniging. Wij streven ernaar om zowel de kinderen als de ouders zo snel mogelijk een fijn gevoel te geven bij VV Haarsteeg.

Wij hopen dat je na het lezen van dit informatieboekje een goed beeld hebt van de visie en normen en waarden van VV Haarsteeg en dat jij en jouw kind(eren) een fijne sportieve tijd tegemoet gaan binnen onze vereniging.

Bekijk hier het informatieboekje.

Je kunt inloggen op je persoonlijk Mijn Club pagina met behulp van je emailadres, in combinatie met een door jou eerder opgegeven wachtwoord.

Weet je het wachtwoord niet of ben je het wachtwoord vergeten gebruik dan de knop 'wachtwoord vergeten'. Als je email adres bekend is bij onze ledenadministratie, krijg je een mail met een link erin om je wachtwoord in te stellen.

Let op!

Indien er één mailadres gebruikt wordt voor meerdere accounts dien je er rekening mee te houden dat er wel verschillende wachtwoorden gebruikt worden!

Is je email adres nog niet bekend bij de vereniging? Vraag dan aan je coach om dat in te voeren of stuur een mail via het contactformulier.
Via je MyClub-pagina kun je naar de teampagina's van de teams waar je lid bent. Daar kun je gegevens van je teamleden zien.
De coaches zijn geïnformeerd over het vullen van de teampagina's. Zorg dat je e-mailadres zo snel mogelijk bekend is bij je coach. Hiermee kan je inloggen op My Club (je persoonlijke pagina) en krijg je meer informatie te zien op de website.
Je kunt als leider/trainer, als je ingelogd bent via de website, een teambericht opstellen dat gepubliceerd wordt op de website of je spelers een mail sturen. Zie /back-site/upload/haarsteeg/content/VV Haarsteeg website rechten leiders en trainers.pdf voor meer informatie.
Indien er wedstrijden worden afgelast dan zal dit direct op de homepagina van deze website worden getoond.
  1. Log in onder MyClub met je e-mailadres en wachtwoord.
  2. Ga naar Teams > "teamnaam" >Wedstrijdhistorie
  3. Achter elke wedstrijd staat (nadat deze gespeeld is) een icoon van een pen. Klik hierop en schrijf je verslag. Vul alle velden goed in. Geef eventueel ook een afbeelding op.
  4. De redactie publiceert het verslag na goedkeuring en staat je verslag op de website.
Je kunt je aanmelden bij onze vereniging door op onze website www.vvhaarsteeg.nl te gaan naar "Clubinfo" en vervolgens te kiezen voor "Lid worden". Voor meer informatie over het lidmaatschap: http://www.vvhaarsteeg.nl/lidmaatschap.
Het opzeggen van het lidmaatschap moet uiterlijk per 1 juli geschieden. Ga daarvoor naar de website van VV Haarsteeg (www.vvhaarsteeg.nl) en log vervolgens in met je e-mail adres en wachtwoord. Kies "Mijn gegevens wijzigen" en kies vervolgens onderaan de pagina "Beeindiging lidmaatschap". Als je opzegt na 1 juli van een jaar wordt je lidmaatschap beëindigd per 30 juni van dat jaar.  Indien voor 1 juli geen opzegging is ontvangen, wordt het lidmaatschap automatisch met een jaar verlengd. Het bestuur kan incidenteel van deze regeling afwijken.