Voorlopige nieuwe teamindelingen Jeugd

Klik hier om de nieuwe indeling te bekijken.

Belangrijk is, dat dit nog steeds een voorlopige lijst is. Er komen op dit moment nog steeds aan‐ en afmeldingen binnen. Begin augustus, nadat we een definitief overzicht hebben van alle aan‐ en afmeldingen, zullen we nogmaals bekijken of we voor alle teams voldoende spelers beschikbaar hebben. Hierna maken we deze lijst pas definitief.

Bij de voorlopige teamindelingen proberen wij om een maximaal aantal teams te formeren met als doel om iedere speler zoveel mogelijk speeltijd te kunnen geven. Selectiespelers zijn gekozen op basis van hun inzet en kwaliteiten als voetballer. De overige spelers hebben we geprobeerd op een dusdanig gelijkwaardig niveau in te delen, dat alle spelers van het team met plezier hun wedstrijden kunnen spelen. Dispensatieregels zijn hierin meegenomen.

Ook dit jaar zien we weer dat, hoofdzakelijk in de bovenbouw, de teams erg vol zitten, sommige eigenlijk te vol. Wij willen iedereen graag de kans geven te voetballen, maar moeten hierdoor helaas concessies doen aan ons streven maximale speeltijd te geven. Hopelijk komen er de komende weken nog voldoende aanmeldingen bij, zodat wij extra teams kunnen formeren. Indien dit niet het geval is, kan het zijn dat wij genoodzaakt zijn te gaan werken met een wachtlijst.

De teamindelingen zijn gemaakt door het voetbalhart in samenspraak met trainers en leiders, coördinatoren en scouting en is er zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen die ons bereikt hebben.

Helaas horen wij ook regelmatig van trainers dat spelers gaan stoppen, maar waar wij vervolgens geen afmelding ontvangen. Dit maakt het indelen uitermate lastig en in de indeling is dan ook te zien dat er teams zijn met een groot aantal spelers, omdat we toch rekening houden met het feit dat er spelers inderdaad stoppen. Graag ontvangen wij zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval voor 1 augustus, via de site de officiële afmelding. Indien er geen officiële afmelding gedaan wordt, zal er volgend seizoen weer contributie geïnd worden.

Begeleiding teams

Zoals in de indeling te zien is, zijn er nog wat open plekken voor trainers, leiders, etc.. Het plezier van het kind en de kwaliteit van de trainingen en begeleiding hangt uiteraard grotendeels af van de beschikbaarheid van leiders en trainers. Voor de invulling van trainers en leiders zijn we daarom ook grotendeels afhankelijk van bereidwillige vrijwilligers die een taak op zich willen nemen. Mocht u bij het team van uw kind of binnen de jeugd een taak willen uitvoeren, ook als er geen open plek is, neemt u dan alstublieft contact met ons op via het onderstaande mailadres. Als we het samen doen komt het altijd goed!

Mochten er na dit bericht nog vragen/wensen zijn m.b.t. de indelingen of wilt u meer informatie over een taak binnen de jeugd, dan kunt u contact opnemen via:

Indelingen Onderbouw (JO07 t/m JO13): onderbouw@vvhaarsteeg.nl
Indelingen Bovenbouw (JO14 t/m JO19): bovenbouw@vvhaarsteeg.nl

Taak binnen de jeugd: voetbalhart@vvhaarsteeg.nl

Start nieuwe seizoen
Uitnodigingen voor de 1e trainingen worden vanuit de trainers van de betreffende teams gedaan. We starten weer met een kick off voor alle trainers op maandag 28 augustus, vanaf dinsdag kan er weer getraind worden. Dinsdag 29 augustus is er ook nog bijeenkomst op het veld voor nieuwe trainers. Selectieteams kunnen in overleg eerder beginnen vanaf maandag 14 augustus.

De zomerstop gaat in na de slotdag van 17 juni en het sportpark is hierna gesloten.

Na de zomervakantie zal er vanuit de begeleiding een team kick off voor spelers en ouders gehouden worden om het komende seizoen toe te lichten. Tot slot wensen wij iedereen een fijne zomertijd toe en zien we jullie graag na de vakanties weer terug bij onze mooie club.

Met sportieve groet,

Voetbalhart VV Haarsteeg