Webshop

Hummel Webshop
VV Haarsteeg heeft als kledingleverancier Hummel. U kunt de kledinglijn van VV Haarsteeg niet alleen bij Knuvers Sport in Den Bosch bekijken en bestellen, maar ook via de webwinkel van Hummel:

Kleding

VV Haarsteeg heeft een uniforme kledinglijn. Alle teams moeten in dit tenue spelen. Om de uniformiteit van de kleding te waarborgen heeft de vereniging een meerjarig contract gesloten met Knuvers Sport op De Helftheuvel in Den Bosch en kledingfabrikant Hummel. Afgesproken is dat alle officiële sportartikelen van VV Haarsteeg slechts via Knuvers Sport mogen worden betrokken.

De officiële sportartikelen bestaan naast de tenues uit de trainingspakken, presentatiepakken, sweatshirts, windbreakers, polo’s, coachjassen, inloopshirts, voetbaltassen en alle andere artikelen, behalve voetbalschoenen, scheenbeschermers en keepershandschoenen. Om vergissingen te voorkomen vragen we om bij de aanschaf van sportartikelen voor een team contact op te nemen met de sponsorcommissie of het bestuur.

De kleding van de teams wordt in het algemeen op toerbeurt bij de spelers thuis gewassen. Voor een beperkt aantal selectieteams organiseert VV Haarsteeg het wassen van de kleding. In de clubwasruimte kunnen teams in overleg de sporttenues laten wassen.

Aan het einde van het seizoen wordt de kleding ingenomen, gecontroleerd en gereed gemaakt voor het volgende seizoen. Aan het begin van het seizoen wordt de ingenomen kleding verdeeld onder de teams. Nagenoeg alle teams hebben een kledingsponsor. Indien een team geen kledingsponsor heeft kan het team zelf een sponsor zoeken. De sponsorcommissie kan hierbij helpen.

Als een team geen sponsor gevonden krijgt dienen de spelers hun eigen kleding uit de uniforme kledinglijn aan te schaffen bij Knuvers Sport. Alle spelers dienen overigens altijd zelf te zorgen voor voetbalschoenen, scheenbeschermers en eventueel keepershandschoenen. VV Haarsteeg adviseert wel om deze artikelen ook bij Knuvers Sport te betrekken.

Inname en uitgifte van de wedstrijdkleding wordt verzorgd door de kledingcommissie. Naast het beheer van de wedstrijdkleding verzorgt deze commissie ook het beheer van leidersjassen, reservekleding en hesjes. Als men vragen heeft of er nog kleding beschikbaar is dan kan men hierover contact opnemen. De kledingcommissie bestaat uit Monique van Falier, Lenneke Zuijdwijk en Frank van Zon, zij zijn te bereiken via kleding@vvhaarsteeg.nl.