Nieuws VV Haarsteeg

Vacature hoofdtrainer VV Haarsteeg 2 zaterdag

Voor het seizoen 2023-2024 zijn wij op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer voor ons 2e selectie elftal, dat uit gaat komen in de zaterdag tweede klasse. Het afgelopen seizoen hebben we gespeeld met een jong talentvol O23 team in de 4e divisie. Dit team moet nu de volgende stap richting prestatiegericht senioren voetbal gaan maken.

Wie zoeken wij:

Moderne trainer met voorkeur in het bezit van UEFA C.

Ambitieuze trainer, die houdt van een sportieve uitdaging en denkt vanuit een voetballende oplossing.

Ideaal voor jonge beginnende senioren trainer.

Wat bieden wij:

Marktconforme vergoeding.

Mogelijkheid tot het halen van UEFA C of B.

Uitstekende faciliteiten (5 velden met verlichting, waarvan 2 kunstgrasvelden met wedstrijd verlichting). Moderne accommodatie. Professionele medische begeleiding.

Werken met moderne hulpmiddelen: o.a. spelersvolgsysteem en videoanalyseapparatuur.

Wie zijn wij:

Ambitieuze, moderne club die constant in ontwikkeling is. Goede organisatie met bijna 1100 leden en meer dan 300 vrijwilligers, die het fundament van de vereniging vormen.

Haarsteeg streeft ernaar om zoveel mogelijk spelers van haar standaardteams zelf op te leiden.

Haarsteeg is meer dan voetbal, wat zich kenmerkt door de kernwaarden: open en eerlijke communicatie, waardering, respect, plezier en sportiviteit, maatschappelijke betrokkenheid en een gezonde leefomgeving. Wij zijn tegen agressie en geweld.

Interesse:

Reageren naar voetbalhart@vvhaarsteeg.nl