Businessclub VV Haarsteeg

Beste bezoeker van de website van onze businessclub. Namens het bestuur van de businessclub heten wij jullie van harte welkom! Onze businessclub is opgericht in mei 2000 met als doel het werven van financiële middelen voor onze voetbalvereniging. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de businessclub-leden enkele keren per jaar bij elkaar komen om op een gezellige en sportieve wijze de onderling contacten te verstevigen.

Inmiddels is onze club uitgegroeid tot een club van ruim 40 ondernemers, die betrokken willen zijn bij het wel en wee van onze vereniging maar ook van onze maatschappij.  Jaarlijks besteden wij een gedeelte van de bijdragen van de leden aan een maatschappelijk verantwoord goed doel. Het lidmaatschap van de Business Club bedraagt € 500 per seizoen (exclusief btw).

Wat krijgt u daar allemaal voor?

- Uitnodiging voor twee personen voor businessclub-bijeenkomsten
- Uitnodiging voor twee personen voor de jaarlijkse businessclub-dag
- Uitnodiging voor twee personen bij sponsorbijeenkomsten
- Naam en logo op de reclamezuil bij de ingang van de kantine