Lid worden

Als u lid wilt worden van onze vereniging en / of als vrijwilliger binnen onze vereniging aan de gang wilt vult u onderstaand formulier in. Als u als spelend of steunend lid het lidmaatschap aangaat machtigt u de vereniging om de verschuldigde contributie automatisch te incasseren. Als u vrijwilliger van onze vereniging wordt maar geen contributie wilt betalen dan kiest u de optie "overige relatie".

Wilt u zich afmelden als lid, log dan in via "inloggen" bovenaan deze pagina. Als u ingelogd bent, kies dan voor "Mijn gegevens wijzigen", en vervolgens "Lidmaatschap opzeggen".
Mocht u inloggegevens kwijt zijn kunt u een mail sturen naar ledenadministratie@vvhaarsteeg.nl
Let op! Opzeggen kan consequenties hebben voor het betalen van de contributie. Lees hiervoor het contributieregelement.
Lid worden

Notatie telefoonnummer

Gewenste notatie : +31 6 12345678

Bankgegevens

Ben je al KNVB lid? vul dan onderstaande gegevens in.

Heeft u interesse om de club te steunen met vrijwilligerswerk?
Vink hieronder uw keuze aan.

Indien minderjarig: Vul de naam & e-mailadres van een ouder/voogd in