Corona en voetbalvereniging Haarsteeg

De laatste dagen krijgen wij als voetbalclub vragen over het coronavirus. Voetbalvereniging Haarsteeg volgt altijd de aanwijzingen en adviezen van de GGD, RIVM en KNVB. Dit betekent:

• Goed je handen wassen (20 seconden), hoesten en niezen in de binnenkant van je elleboog en papieren zakdoekjes gebruiken. Deze algemene hygiënemaatregelen zijn belangrijk om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Op het sportpark zijn meerdere gelegenheden om de handen te wassen en deze zijn voorzien van zeep.

• Op advies van het RIVM wordt sinds maandagavond 9 maart 2020 ook opgeroepen om geen handen te schudden. Binnen VV Haarsteeg willen we hier gevolg aan geven, schud geen handen meer met medespelers, tegenstanders en scheidsrechters om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

• Blijf thuis bij acute luchtwegklachten en/of koorts. Dit geldt voor zowel spelers, als trainers, als andere vrijwilligers. Geef dit op tijd door aan de leiding van jouw team

• Gelieve geen gezamenlijke bidons te gebruiken, maar eigen flesjes water tijdens trainingen en wedstrijden.

Inwoners van Noord-Brabant
Sinds vrijdag 6 maart gelden voor inwoners van de provincie Noord-Brabant specifieke adviezen. Bij klachten van verkoudheid, hoesten of koorts, wordt Brabanders gevraagd sociale contacten te beperken. Dat betekent: ga niet naar school, werk of plekken waar veel mensen bij elkaar zijn, dus ook niet naar sportpark Haarsteeg. Inwoners van Brabant kunnen contact met de huisarts opnemen als de klachten erger worden. Deze oproep blijft gelden tot en met maandag 16 maart. Dit geldt ook voor thuis werken waar mogelijk.

Meer informatie
Meer informatie is te vinden op www.rivm.nl en op www.rijksoverheid.nl/coronavirus.

Fried van Bokhoven is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.Dit heeft hij meer dan verdiend door zijn tomeloze inzet voor onze… Meer >

derby overzicht

17-08-2023