Nieuws VV Haarsteeg

Het officieuze clublied verovert Nederland!

20 februari 2020

Hét grootste feestnummer op het moment is De Toreador van Opgeblazen en Wilbert Pigmans. Het idee voor de nieuwe versie van de kraker van Jacques Herb is ontstaan in de kantine van VV  Haarsteeg.

DJ’s Richard en Luuk draaiden in de zomer van 2018 bij VV Haarsteeg en de aanwezigen gingen keer op keer los op El Toreador van Jacques Herb. Dit nummer is in de loop der jaren een officieus clublied geworden van voetbalvereniging Haarsteeg, waardoor ieder lid het nummer moeiteloos meezingt.

Zelfs op Q-music werd benoemd dat het idee ontstaan is bij VV Haarsteeg. Dit zorgt voor veel trots bij VV Haarsteeg. De club leeft en bruist en laat op alle gebieden zien goede stappen te zetten, inclusief saamhorigheid en sfeer. Gezegd moet worden dat het Luuk en Richard van Opgeblazen siert om steeds te benoemen hoe het idee ontstaan is. Dit succes is de heren van harte gegund!

Niet alleen het DJ-duo is trots op hun nieuwe hit, maar ook Jacques Herb zelf geniet van alle aandacht die zijn nummer opnieuw krijgt. Jacques Herb deelde de video van VV Haarsteeg op zijn eigen Facebookpagina en laat zien dat hij trots is op wat er gebeurt. Naast Jacques Herb deelde ook burgemeester Willemijn van Hees het bericht!

Met carnaval voor de deur dreigt dit nummer dé carnavalskraker van dit jaar te worden.

Beluister het fragment hieronder

/back-site/upload/haarsteeg/content/VID-20200220-WA0012.mp4

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >