Nieuws VV Haarsteeg

Grote Clubactie 2019

12 september 2019
Aankomende zaterdag 14 september start de verkoop van de loten voor de Grote Clubactie.

De boekjes liggen zaterdag 14 september per team klaar bij het wedstrijdsecretariaat. Ook dit jaar zijn er weer leuke prijzen te winnen, zoals onder anderen:

- Kaarten voor de Efteling voor de beste individuele verkoper.
- Alle overige leden die meer dan 25 loten verkopen ontvangen een cadeaubon of een verrassing.
- Onder de best verkopende teams verloten we kaarten voor RKC Waalwijk - FC Utrecht en een uur Soccerhome of bowlen bij de Hooge Heide.

Graag ontvangen we de boekjes uiterlijk 28 september terug, inleveren kan bij het wedstrijdsecretariaat.

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >