Nieuws VV Haarsteeg

Nieuwe hoofdtrainer

28 juni 2019
We zijn zeer verheugd te kunnen melden dat VV Haarsteeg een nieuwe hoofdtrainer heeft. Met ingang van 1 juli zal Ecrument Metin deze positie gaan invullen.

Als hoofdtrainer zal Metin leiding geven aan de technische staf van de selectie en wordt er samengewerkt met de teammanager en de medische staf. Hij verzorgt vanzelfsprekend de trainingen van het eerste elftal en coacht deze tijdens de wedstrijden. Verder is hij verantwoordelijk voor het tijdig samenstellen van de selectie, in samenwerking met de teammanager, het voetbalhart en in overleg met trainer van het tweede elftal en indien nodig trainer van het hoogste jeugdelftal.

De hoofdtrainer zal een belangrijke rol spelen in de doorstroming van talentvolle jeugd naar de selectie en heeft daarom intensief contact met de trainersstaf (in het bijzonder 2e, 3e en JO19-1) en hoofd jeugdopleiding Bovenbouw. Hij is tevens betrokken bij samenstelling van en uitvoering rond VV Haarsteeg <23 (beloftenteam) en bij de samenstelling en uitvoering van het tweede elftal.
Ook heeft hij, naast zijn verantwoordelijkheden voor het eerste elftal, c.q. selectie, de verantwoordelijkheid om betrokken te zijn bij de ontwikkelingen van onze jeugdafdeling. Daarnaast stimuleert hij selectiespelers om actief te zijn binnen de vereniging.

Tenslotte vertegenwoordigt de hoofdtrainer de eerste selectie van VV Haarsteeg zowel intern (businessclub) als extern (pers) en is daarbij een ambassadeur voor de hele vereniging.

Even voorstellen
Ik ben Ercument Metin, maar iedereen noemt me gewoon Metin. Ik woon in Goirle en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen, een dochter van 20 en een zoon van 12. In het dagelijks leven werk ik bij Allpress Metals in Tilburg als Teamleider. Ik ben als trainer begonnen bij VCB uit Biezenmortel, hier heb ik 9 jaar met heel veel plezier gewerkt. Afgelopen jaar was ik als hoofdtrainer actief bij Zigo uit Tilburg. Mijn ambitie is om met Haarsteeg in eerste instantie een stabiele 3e klasser te worden. Daarnaast  kijken hoe we onze jeugd nog beter kunnen maken en in kunnen passen in ons selectie.

Met vriendelijke groet,

Voetbalhart VV Haarsteeg

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >

derby overzicht