2019-11-02 Tricht JO13-1 – Haarsteeg JO13-1 (1-1)

04-11-2019

Met Timmy als de nieuwe el capitan van het team begon Haarsteeg, met het windje tegen aan de aftrap. De wedstrijd was amper vijf minuten oud of Pluvius behaagde het om het dak boven Tricht open te gooien. Regen en een stormachtige wind teisterden de smoelwerken van de 25 op het veld en het talrijk opgekomen publiek. Haarsteeg kwam al snel op voorsprong. Ties speelde de mee opgekomen Kay de bal aan en met een gortdroge knal lag de bal in touwen. (0-1).

Maar of het nu door de bio-ritme verstorende zomer- en winterverzettijd komt of door de koude regen, maar vanaf dat moment was het over en uit met de pret. Haarsteeg had het moeilijk en mocht van geluk spreken dat Tricht voor rust verzuimde gelijk te maken. Een aantal schoten vlogen net over of naast en anders was er Vince die een paar goede reddingen verrichtte.

Het rustsignaal kwam voor iedereen als geroepen.

Na de limo zou Haarsteeg met het windje mee het iets gemakkelijker moeten kunnen hebben. (Om maar eens even een dotje hulpwerkwoorden te gebruiken)

Helaas pindakaas, dat werd het niet. Haarsteeg kon ook nu niet een balletje aannemen en het angstig met de rug verdedigen hielp ook niet echt mee. Teun had het achterin knap moeilijk om de boel bij elkaar te houden maar zou zijn energie met een pleister op de mond beter kunnen gebruiken. Tricht kwam op gelijke hoogte na weifelend uitkomen van Vince. (1-1) Haarsteeg kreeg wat vrije trappen te nemen, maar de precisie was vanmorgen ver te zoeken. Vince had nog een prachtredding na een slippertje van Jelle en aan de andere kant had Max de bal voor het intikken, maar niets lukte vandaag. Zelfs niet het handje schudden na afloop van de wedstrijd.