Nieuws VV Haarsteeg

Scheidsrechters op de kaart

Binnen VV Haarsteeg zijn wij trots op onze scheidsrechters en spelbegeleiders. Zij zijn enorm belangrijk, want goede leiding op de wedstrijden draagt bij aan spelvreugde en ontwikkelen. We hebben gelukkig een grote groep scheidsrechters binnen onze vereniging en dus een goede basis. Maar we willen meer…
Na het opstellen van een arbitrageplan binnen VV Haarsteeg willen we nu de volgende stappen gaan zetten in het opleiden en ondersteunen van scheidsrechters binnen VV Haarsteeg. Onze scheidsrechter coördinator Dilan van Son zal hierbij worden ondersteund door Kees van Vugt en Andre de Vaan van COVS (Centrale Organisatie Voetbal Scheidsrechters) Den Bosch. Vanuit het Bestuur zijn Patrick van Esch en Frank van Zon hierbij betrokken. Aangevuld met co-voorzitter Martijn van Esch heeft deze groep recent gebrainstormd over de aanpak en mogelijkheden. We willen inzetten op het verbeteren van de bezetting, programma voor opleiden en begeleiden, enthousiasmeren jeugd en ouders en verhogen kwaliteit.

Op 15 augustus zal COVS Den Bosch haar seizoensopening houden op sportpark Haarsteeg. De scheidsrechters van VV Haarsteeg kunnen dan aansluiten bij de KNVB scheidsrechters van COVS Den Bosch.
Wil je meedenken, meedoen of lijkt het je leuk om eens een wedstrijdje te fluiten? Laat het ons weten via organisatie@vvhaarsteeg.nl

Geen nieuwsberichten gevonden

derby overzicht