Nieuws VV Haarsteeg

Goed nieuws voor de Blauwe Leeuwinnen

Caro en Janne, bestuursleden van het meiden- en vrouwenvoetbal, hebben bij ING een pitch ingediend om in aanmerking te komen voor een driejarig sponsorcontract van ING om zo het meiden- en vrouwenvoetbal verder te ontwikkelen en te professionaliseren.

ING heeft ruim 200 aanmeldingen ontvangen. En er is goed nieuws voor de Blauwe Leeuwinnen van VV Haarsteeg!

Om het goede nieuws te delen, heeft ING ons uitgenodigd voor een online bijeenkomst op dinsdag 23 juni om 19.30. Tijdens deze bijeenkomst krijgen we meer details te horen. We kijken ernaar uit!

We zouden het leuk vinden als jullie ook aan deze bijeenkomst deelnemen om onze club te vertegenwoordigen. Je kunt je via deze link registreren: https://www.ing-events.nl/ingvoetbal

Iedereen heeft de mogelijkheid om de bijeenkomst online bij te wonen!

Wil jij sterker en fitter worden? Leden van VV Haarsteeg (en alle personen die wonen op hetzelfde adres) kunnen voortaan buiten sporten… Meer >

Nadat de huidige trainster Nikki van Wijk een paar maanden geleden helaas aankondigde te gaan stoppen als trainster van ons VR1 team,… Meer >

derby overzicht

17-08-2023