Nieuws VV Haarsteeg

In gesprek met... Kees van Vugt

21 april 2020
Deze keer gingen we in gesprek met vrijwilliger Kees van Vugt!

Wie ben je en hoe ben je bij VV Haarsteeg terecht gekomen?
Ik ben Kees van Vugt en ik ben bij VV Haarsteeg terecht gekomen als trainer/leider van het team van mijn zoon Aron.

Waarom en wanneer heb je besloten om vrijwilliger te worden?
Voetbal is altijd mijn hobby geweest en met een verleden als scheidsrechter bij de KNVB kon het niet anders dan vrijwilliger te worden bij VV Haarsteeg.

Waarom en wanneer heb je besloten om vrijwilliger te worden?
Begin 2000 ben ik gestart als vrijwilliger.

Wat zijn/waren je taken?
In de loop der jaren heb ik erg veel vrijwilligerstaken uitgevoerd. Ik ben trainer/leider geweest van jeugdteams, scheidsrechter, coördinator van de scheidsrechters, zaterdagcoördinator en grensrechter en leider van het eerste team. Momenteel ben ik coördinator op zondag en wedstrijdsecretaris bij de senioren.

Wat is het mooiste moment tot nu toe voor jou bij VV Haarsteeg?
Het kampioenschap met het eerste elftal in het seizoen 2007-2008. Hans Lathouwers was destijds trainer en ik was grensrechter van het eerste.

Wat zou jij willen veranderen bij VV Haarsteeg?
Ik zou graag zien dat iedereen zijn rommel op het sportpark netjes opruimen en niet op de grond gooien. Hetzelfde geldt voor de kleedkamers. Het komt nog te vaak voor dat na een wedstrijd de kleedkamer helemaal niet is opgeruimd. Dit zie ik graag veranderen!

Favoriete: club, trainer en speler.
Feyenoord, Dick Advocaat en Virgil van Dijk
Laatste vraag: met wie zou jij weleens een kopje koffie willen drinken en waarom?
Met Willem van Hanegem. Ik ben heel benieuwd naar zijn visie op het huidige voetbal.

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >

derby overzicht

17-08-2023