Samenwerking met Club-assistent verlengd

15 april 2020
In deze tijd van corona zijn er ook positieve ontwikkelingen voor de club. De samenwerking met Club-assistent is verlengd. Penningmeester Marco Klomp van VV Haarsteeg en directeur Corné van Hooren van Direct Effect zijn een nieuwe 3-jarige verbintenis aangegaan.

Na een uitgebreide vergelijking tussen Sportlink en Club-assistent bleek dat Club-assistent het meest volledige verenigingspakket biedt, met als doel om de vrijwilligers van onze vereniging zoveel als mogelijk te ontzorgen. Door één systeem in de cloud waar je alles van ledenadministratie tot commissieondersteuning en sponsorcontracten in kunt beheren en zoveel mogelijk automatisch geregeld wordt. Ook de website wordt door Club-assistent ondersteund. Zie https://www.club-assistent.nl/ voor meer informatie.

Download nu de app!
Met de mobiele app van Club-assistent heb je altijd alle nuttige verenigingsinformatie bij de hand. Via de app heb je niet alleen toegang tot informatie zoals je trainingen en wedstrijden, maar kun je ook gebruik maken van een aantal handige functies waaronder aanwezigheidsregistratie en live wedstrijdverslagen.

Klik hier en download de app voor iOS
Klik hier en download de app voor Android

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >

derby overzicht