Nieuws VV Haarsteeg

Triest bericht: Giel van der Lee overleden

26 februari 2020

Afgelopen dinsdag bereikte ons het slechte nieuws dat Giel van der Lee helaas is komen te overlijden. Giel was een VV Haarsteeglid in hart en nieren. Wij zijn zeer bedroefd dat Giel er niet meer is, maar ook dankbaar dat wij hem recent nog hebben kunnen eren voor ruim 40 jaar lidmaatschap.

Op 11 februari 2020 kreeg Giel van der Lee zijn welverdiende speld. Giel is op circa 10-jarige leeftijd lid geworden van VV Haarsteeg en heeft toen bij de jeugd gespeeld. Daarna is hij gestopt met voetballen en was hij ook even geen lid meer. Vervolgens is Giel 40 jaar geleden weer steunend lid geworden en was al die jaren een echte vrijwilliger.

In de beginjaren heeft Giel geholpen bij de bouw van onze eerste kantine op Sportpark De Ipperhoeve. Ook was hij één van de vrijwilligers die op het trainingsveld de nieuwe verlichting mee heeft aangelegd. Hij was naast vrijwilliger ook altijd aanwezig als supporter van ons eerste elftal en was hij jaren lid van de vriendenclub.

Giel was ook een van de vrijwilligers aan de kassa en een vaste kracht op dinsdagmorgen bij onze dinsdagploeg.

Zijn gezondheid liet hem helaas in de steek. Wij wensen de familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Namens de leden en het bestuur van VV Haarsteeg

Joost Klerks en Martijn van Esch

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >