Nieuws VV Haarsteeg

Giel van der Lee gehuldigd voor 40 jaar lidmaatschap

Begin januari zijn bij de nieuwjaarsreceptie John van Loon (40 jaar) en Caspar van den Brandt (50 jaar) in het zonnetje gezet en gehuldigd voor hun jarenlange lidmaatschap van onze mooie club.

Dinsdagochtend kreeg ook Giel van der Lee zijn welverdiende speld voor 40 jaar lidmaatschap. Giel is op circa 10-jarige leeftijd lid geworden van VV Haarsteeg en heeft toen bij de jeugd gespeeld. Daarna is hij gestopt met voetballen en was hij ook even geen lid meer. Vervolgens is Giel ruim 40 jaar geleden weer steunend lid geworden en was al die jaren een échte vrijwilliger.

In de beginjaren heeft Giel geholpen bij de bouw van onze eerste kantine op Sportpark De Ipperhoeve. Ook was hij één van de vrijwilligers die op het trainingsveld de nieuwe verlichting mee heeft aangelegd. Hij was naast vrijwilliger ook altijd aanwezig als supporter van ons eerste elftal. En nog steeds! Tevens is hij al jaren lid van de vriendenclub. Giel is ook een van de vrijwilligers die aan de kassa staat en nu - zelfs op 81-arige leeftijd- nog steeds een vaste kracht en is hij altijd op dinsdagmorgen bij onze dinsdagploeg.

Ondanks dat hij recent slecht nieuws heeft gehad over zijn gezondheid is Giel erg begaan met VV Haarsteeg en altijd positief gestemd. Wij zijn er trots op dat hij lid is van vv Haarsteeg en feliciteren hem van harte met dit jubileum.

Wil jij sterker en fitter worden? Leden van VV Haarsteeg (en alle personen die wonen op hetzelfde adres) kunnen voortaan buiten sporten… Meer >

Nadat de huidige trainster Nikki van Wijk een paar maanden geleden helaas aankondigde te gaan stoppen als trainster van ons VR1 team,… Meer >

derby overzicht

17-08-2023