Nieuws VV Haarsteeg

VV Haarsteeg verlengt het contract van trainers Haarsteeg 1 en 2

06 februari 2020
www.vvhaarsteeg.nl

Na een positieve evaluatie met alle betrokkenen (trainers, voetbalhart, staf, spelersraad en bestuur) is er snel overeenstemming bereikt om de samenwerking ook volgend seizoen (2020-2021) verder voort te zetten met de trainers van onze eerste en tweede selectie. Iedereen is tevreden over de samenwerking.

Ook beide trainers zijn content met de verlenging. Metin, trainer van het eerste, is blij met het vertrouwen en kan zo verder bouwen aan zijn doelstelling met het eerste een stabiele derdeklasser te worden, met op termijn de blik naar boven. John gaat als kind van de club al zijn vierde seizoen in als trainer van het tweede, waarin een stabiele ontwikkeling te zien is met als hoogtepunt de promotie naar de reserve hoofdklasse afgelopen seizoen. Ook dit jaar wordt er weer prima gepresteerd.

Ecrument Metin  John Bechtold

Het verwachtingspatroon, de positieve wisselwerking tussen alle betrokkenen en de ambities van zowel de club als trainers zijn op elkaar afgestemd. Dit geeft ons als vereniging de mogelijkheid om verder te bouwen op de uitgezette lijn en geeft ons de nodige continuïteit. Voor komend seizoen zullen het ontwikkelen en inpassen van talentvolle jonge spelers vanuit ons tweede en derde selectieteam en een betere aansluiting vanuit de jeugd speerpunten zijn.

We bouwen samen vol vertrouwen verder aan de toekomst van VV Haarsteeg.

www.vvhaarsteeg.nl
Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >

derby overzicht

17-08-2023