Nieuws VV Haarsteeg

12 september 2019
www.vvhaarsteeg.nl

Meld je aan!

Waar gesport wordt gebeuren ongelukken en raken mensen geblesseerd. Helaas is dit bij VV Haarsteeg niet anders. Wij vinden het als vereniging belangrijk dat we de veiligheid van een ieder kunnen waarborgen en doen er alles aan om goed op te treden bij medische problemen.

Op ons sportpark zijn diverse materialen voor eerste hulp aanwezig. Denk hierbij aan een AED-apparaat, een brancard en meerdere EHBO-koffers. Momenteel wordt dit alles in kaart gebracht, zodat iedereen het eenvoudig kan vinden.

Verder willen we als vereniging graag weten wie in het bezit is van een EHBO-cursus of een andere relevante cursus of opleiding. Wij vinden het fijn om een lijst te hebben met personen die aangesproken kunnen worden wanneer er medische hulp nodig is.

Via een e-mail naar vrijwilligers@vvhaarsteeg.nl kan je aangeven welke cursus of opleiding je hebt afgerond op dit gebied. Vermeld hierin tevens je naam en telefoonnummer, zodat wij contact met je op kunnen nemen.

Alvast bedankt voor je reactie en we hopen veel reacties tegemoet te zien!

www.vvhaarsteeg.nl
Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >