Nieuws VV Haarsteeg

Uitnodiging kick-off seizoen 2019-2020

Ondanks dat de meeste teams het seizoen al zijn gestart, willen we alle ouders van de pupillen van VV Haarsteeg uitnodigen om de kick-off van het nieuwe seizoen bij te wonen.

Wat is het doel van de kick-off?
Tijdens de kick-off krijg je toelichting over wat het betekent om bij VV Haarsteeg te voetballen. Er wordt door het bestuur en vertegenwoordigers van de voetbalorganisatie uitleg gegeven over een aantal algemene zaken als kleding, sponsoring en vrijwilligersbeleid en tevens worden voetbalspecifieke zaken rondom trainingen en wedstrijden besproken. Vanzelfsprekend is er alle ruimte voor het stellen van vragen.

Voor wie is de kick off bedoeld?
Alle ouders van de pupillen zijn welkom conform onderstaand schema. Er is bewust gekozen voor trainingsavonden, zodat je de wedstrijden op zaterdag niet hoeft te missen.
Voor de junioren wordt de kick-off gefaciliteerd per team door de leider/trainer. Deze leden zijn vaak al langer verbonden aan VV Haarsteeg, waardoor veel zaken al bekend zijn.

Wanneer vindt de kick off plaats?
De sessies van JO11 en JO12 zullen gecombineerd worden tot 1 sessie en wel op woensdag 18 september tussen 18.10 - 18.55 in de kantine. De sessie van 23 september voor JO12 komt hiermee te vervallen . De reden hiertoe is dat we bemerken dat deelname licht terugloopt. Waarschijnlijk komt dit doordat kinderen van de oudere pupillen teams al wat langer lid zijn van vv Haarsteeg en meeste zaken bekend zijn bij ouders.

Uiteraard blijft iedereen welkom die een eerdere sessie (JO7 tot en met JO10) heeft gemist.
Koffie/thee staat klaar en we zien je graag op de kick-off!

Met sportieve groet, namens bestuur VV Haarsteeg.

Joost Klerks
Frank van Zon

Wil jij sterker en fitter worden? Leden van VV Haarsteeg (en alle personen die wonen op hetzelfde adres) kunnen voortaan buiten sporten… Meer >

Nadat de huidige trainster Nikki van Wijk een paar maanden geleden helaas aankondigde te gaan stoppen als trainster van ons VR1 team,… Meer >