Nieuws VV Haarsteeg

Voorlopige indeling teams seizoen 2019-2020

20 mei 2019

De afgelopen maanden is door het Voetbalhart in samenwerking met Scouting, gewerkt aan de teamindelingen voor het volgend seizoen. Hierbij is zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen die ons bereikt hebben. De komende weken zullen er gesprekken plaatsvinden met de trainers, leiders en begeleiders van de verschillende teams om de indelingen voor volgend seizoen door te nemen.

Omdat in deze periode ook nog de nodige aan- en afmeldingen plaatsvinden en de officiële overschrijvingstermijn eindigt op 15 juni, is de verwachting dat de voorlopige indelingen de tweede helft van juni bekendgemaakt zullen worden. Bij deze ook het verzoek eventuele wijzigingen z.s.m. door te geven.

Begeleiding teams
Het plezier van het kind en de kwaliteit van de trainingen en begeleiding hangt uiteraard grotendeels af van de beschikbaarheid van leiders en trainers. Voor de invulling van trainers en leiders zijn we daarom ook grotendeels afhankelijk van bereidwillige ouders en vrijwilligers die een taak op zich willen nemen. Het lijkt erop dat het lukt om voor de meeste teams leiders en trainers te vinden. Toch zijn er nog een aantal openstaande vacatures. Mocht u bij het team van uw kind of binnen de jeugd een taak willen uitvoeren op dit vlak, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Als we het samen doen komt het altijd goed!

Mochten er na dit bericht nog vragen/wensen zijn m.b.t. de indelingen of over de planning hiervan, of wilt u meer informatie over een taak binnen de jeugd, dan kunt u contact opnemen via: voetbalhart@vvhaarsteeg.nl

Met sportieve groet,

Voetbalhart VV Haarsteeg

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >