Nieuws VV Haarsteeg

VV Haarsteeg heeft een nieuw bestuur

17 november 2018
Tijdens de algemene ledenvergadering op 14 november hebben de leden van VV Haarsteeg een nieuw bestuur benoemd. De ruim opgekomen leden gaven hun goedkeuring. Het bestuur van VV Haarsteeg breidt hiermee uit van vijf naar achttien personen, verdeeld over elf portefeuilles.

Samen sterk
VV Haarsteeg kiest bewust voor een nieuwe manier van werken met een breed groepsbestuur. Het oude bestuur bestond uit vijf mensen en het was duidelijk dat er dan veel taken bij een klein clubje terechtkomen. In 2018 bestaat de voetbalvereniging 75 jaar en onder het motto: ‘Samen sterk’ gaat VV Haarsteeg op naar het honderdjarige bestaan. Door met veel mensen de schouders er onder te zetten wordt de belasting over veel bestuurders verspreid. Daarnaast is het bestuur zoveel als mogelijk een afspiegeling van de vereniging. Dit betekent verschillende leeftijden, maar ook man en vrouw.

Grote complimenten aan vertrekkend bestuur
Tijdens de algemene ledenvergadering werd meerdere malen aangestipt hoe belangrijk de inbreng van de oude bestuursleden is geweest. Zij hebben de club opgebouwd en voor de continuïteit van de verenging gezorgd. Zij laten een prachtige club achter op het moment dat zij het stokje overdragen aan een nieuwe generatie.

Wij zijn trots om te melden dat Bas Verbunt het co-voorzitterschap op zich gaat nemen. Samen met Joren gaat hij de taken van voorzitter… Meer >