Nederlandse Techniek Kampioenschappen (NTK)

Datum donderdag 27 okt 2016
Tijdstip 12:30 uur
Locatie Sportpark Haarsteeg
Website bekijken
Nederlandse Techniek Kampioenschappen (NTK)
Beste voetballer(ster) / ouder(s),Doe mee aan de voorronden van Voetbal International Nederlands Techniek Kampioenschap-voetbal 2016 die ook bij onze club worden georganiseerd? Wel 120 voetbalclubs, verspreid door heel Nederland doen hier aan mee! Het is dan ook het grootste voetbalevent van Nederland. Leer de voetbaltechniek van René Meulensteen die dit dagelijks aanleert bij spelers van wereldklasse.Alle jongens én meisjes van 6 tot en met 14 jaar worden tussen 13.00 – 17.00 uur verwelkomt en worden vervolgens getraind door Sportpartners/Rene Meulensteen opgeleide (eigen club) trainers maar wel onder auspiciën van Sportpartners. Deze afwisselende voetbaltechniek wordt op eenvoudige wijze in circuitvormen aangeboden, afgewisseld met kleine partijspelen en alles met de bal.Het is voor ieder niveau, zowel jongens en meisjes, vriendjes en vriendinnetjes. Het is een fantastische voetbaldag met héél, héél veel voetbalcadeaus die je mee naar huis mag nemen want bij ons is iedereen direct al een winnaar. En als klap op de vuurpijl kost het dit 10-jarig jubileumjaar maar 29,95 euro ipv 42,95 euro.Boven al deze extra’s krijgt de deelnemende club van Sportpartners een gratis techniek-voetbalopleiding aangeboden voor al haar trainers én een herkenbare outfit voor de trainers die op de velden staan.

Alle locatiewinnaars in haar/zijn categorie worden door Sportpartners uitgenodigd om kosteloos op 30 oktober 2016 naar de grote landelijke finaledag op het NSC. Papendal te komen. Daar strijden zij om de titel ‘wie is de beste techniekspeler van Nederland”.

Klik op www.sportpartners.nl of op www.moves-skills.nl voor alle relevante informatie.
Wij zien je graag verschijnen!

Wat gaan de deelnemers doen?

De afgelopen 10 jaar zijn wij de organisatoren van de NEDERLANDSE TECHNIEK KAMPIOENSCHAPPEN VOETBAL die door geheel Nederland plaatsvinden.
Het is het grootste jeugdvoetbalevenement ter wereld.
Misschien wil jij hier ook aan meedoen?

INSCHRIJVEN

Waar en wanneer worden de Techniek Kampioenschappen gehouden?

V.V. Haarsteeg 27-10-'16

Wat is onze filosofie?

Het basisprincipe ligt in de Moves & Skills zoals René Meulensteen (voormalig assistent-trainer van Alex Ferguson) deze heeft aangeleerd bij de selectiespelers van Manchester United.

De prijs

Omdat het Nederlands Techniek Kampioenschap dit jaar 10 jaar bestaat vieren we dit met 13 euro korting!!
Dus geen 42,95 euro maar 29,95 euro (of 32,95 euro incl een voetbalshirt).

Wat gaan de deelnemers doen?

Dit alles wordt gesteund door:

Fons van den Brande
06-54942012