Scheidsrechters

Scheidsrechterscursus bij VV Haarsteeg

VV Haarsteeg gaat een cursus verenigingsscheidsrechter organiseren. Deze cursus start bij voldoende belangstelling in november 2016 en is toegankelijk voor onze huidige scheidsrechters, maar ook voor andere bij onze club betrokken mensen, zoals ouders van kinderen, die het leuk vinden om wedstrijden mee in goede banen te begeleiden.

De kosten van de cursus worden gedragen door VV Haarsteeg. U investeert alleen tijd. Als tegenprestatie vragen we wel van u dat u gedurende een jaar na afloop van de training minimaal 1 maal per twee weken een wedstrijd fluit. Op http://scheidsrechters.voetbal.nl/opleidingen/verenigingsscheidsrechter kunt u wat meer informatie over de cursus vinden.

Er zijn nog enkele plaatsen vrij, dus wees er snel bij. U kunt zich aanmelden via onze scheidsrechter coördinator Peter Treuren, via scheidsrechters@vvhaarsteeg.nl.