Afgelastingen

In principe gaan trainingen altijd door. Alleen als de weersomstandigheden of de toestand van het veld zeer slecht zijn, kan er besloten worden tot afgelasting. Doordat VVHaarsteeg beschikt over twee kunstgras trainingsvelden zal het aantal keren dat trainingen niet doorgaan zeer minimaal zijn.
De vastgestelde wedstrijden kunnen door de KNVB worden afgelast. Onze vereniging heeft een consul die velden keurt. Als de velden door lokale omstandigheden worden afgekeurd, zonder dat er een centrale afgelasting is door de KNVB, wordt dit gemeld aan de trainer/leider van de betreffende teams, die het team op de hoogte stelt van de afgelasting. Centrale afgelastingen worden vermeld op Teletekst pagina 603, District Zuid 1.