Nederlands Techniek Kampioenschap

Tijdstip 09:00 uur
Locatie Sportpark Haarsteeg
Nederlands Techniek Kampioenschap

In de herfstvakantie, op donderdag 29 oktober 2015, vinden bij VV Haarsteeg de Nederlandse Techniek Kampioenschappen voetbal plaats. Het grootste voetbalevenement voor de jeugd in Nederland. Jij kunt daar ook aan deelnemen! In deze mail kun je er alles over lezen.
Via http://www.moves-skills.nl/mee-doen/ kun je je inschrijven.

De dag start om 09.00 uur en staat onder leiding van de trainers van Sportpartners. Bij VV Haarsteeg worden zij bijgestaan door de trainers en spelers van de D1 van BRABANT UNITED!

Wat is onze filosofie?

Het basisprincipe ligt in de Moves & Skills zoals René Meulensteen (voormalig assistent-trainer van Alex Ferguson) deze heeft aangeleerd bij de selectiespelers van Manchester United. Op deze dag leren wij jou baas te worden over de bal.

Wat krijg je van ons?

Voetballers in de leeftijd van 6 t/m 14 jaar krijgen sowieso:
  • de nieuwste techniektrainingen
  • de NTK-bal
  • het NTK-voetbalshirt
  • een verzorgde lunch,
  • voetbalmagazine VI
  • het computerprogramma Moves&Skills waarin je je eigen trainingen kan ontwerpen
  • een techniekdiploma als bewijs van deelname
  • een persoonlijk observatierapport met eindcijfers
  • een spelerscontract voor deze NTK-dag
  • voor iedere deelnemer een speciaal ontworpen medaille

Wat gaan de deelnemers doen?

In de ochtend worden de kinderen in kleine groepjes verdeeld van maximaal 12 kinderen. Onder begeleiding van de eigen clubtrainers (die door ons hiervoor speciaal worden opgeleid) gaan ze trainen op oefen- en spelvormen. Na een goede lunch (door ons aan de club betaald) gaan we in de middag beginnen met Moves & Skills oefen- en wedstrijdvormen waarbij uitsluitend zal worden gelet op de voetbaltechniek. Maar het belangrijkste is dat alle kinderen meedoen en zij de Moves & Skills gaan aanleren. Iedere voetballer(ster) is welkom en niet alleen maar de 'goeie'.

De uiteindelijke winnaars

De winnaars van de NTK-locaties worden uitgenodigd om op 1 november 2015 naar de grote landelijke finaledag op het NSC Papendal te komen. Daar krijgen zij allemaal de locatiewinaarsbeker.

NTK 2015

29-10-2015